Thursday, May 7, 2009

gerammmmm!!!!

sedih ni...

actually..dah lame aku duk tertunggu-tunggu..ternanti-nanti my parcel from malaysia untuk sampai...mende tu dipos on 21 April..and patutnya dah sampai 28 April dulu...dalam parcel tu ade baju yang tempah online dari malaysia..

tapiiiiiii...bile trace,die tulis dah delivered..and when i went to da post office yesterday, they just ignore me n gave me general office fon no..ok..fine..then..call situ...pastuu, dah lame2 cakap ni,die cakap parcel aku dah ade orang amik,siap ngan signature lagi...membara nye rasa time tu..bile tanye sape amik,kat address mane,sume xde info..ape kess ni cik kak? ni yang wat aku TAK kurang respek sistem sini neh..huhu..dulu yo yo je aku kena g post office sign bagai siap tunjuk student id lagi..ni senang2 je ilang..

tapi xpe...esok klu diorang xcall untuk bagi info selanjutnye,aku lodge report...huhu..takut..hehe..sayang wooo...dah la aku guna duit sendiri nak beli baju tu...lagi satu..dah la xde kurang baju skang ni..baru berangan nak pakai baju baru..baju kat sini mana la sesuai ngan aku yang slim melim neh..hahahahaha...


xpela..xde rezeki kot...next2 time order lagi(berani lagi tuhh)..untuk sape2 nak tengok baju tu,boleh la g kat sini.cantik..murah...n jangan risau..yang xsampai tu bukan salah diorang..salah pos sini..huhu..

nak baju tu balikkkkk!!!!!

2 take a momento:

ainie aziz said...

alololo....ciannye adik aku nih. meh meh jangan nanges ek.

errr...dah slim ke? ahaksss!!

azma_aziz said...

ganti la smule baju i tu..br terubat duka ati yg nak melaram baju baru neh..hehe

slim??auww...tipu sangat..hahaha

Post a Comment