Tuesday, May 12, 2009

entri untuk sahabat itu...

entri ni untuk sahabat aku itu..

rasa2 nye memang akan dibaca..xnak mention sape sahabat itu..harap empunya diri tau this is special dedication untuk die..

em,plz fokus on ur study..just ignore ape je yang awak tengah hadapi tu..asam garam idup..dont let any other ruin ur future coz ur future depends on this kembara ilmu..so,just start ur serious study k..

tu je la..jadi untuk sume sahabat,jadilah sahabat yang baik..jika xsuke pun kat sahabat anda,jangan la ajak orang lain benci sahabat anda itu..let them live their life..sian sahabat aku..huhu..aku tau kebaikan sahabat aku kat mana..

untuk sahabat aku itu..our frenship never end ever after...saya tau awak baik..good luck 4 ur exam k!!!
















0 take a momento:

Post a Comment