Wednesday, May 13, 2009

dari kerana DIET???!!!

tolong-tolong...

saya sangat pening..adakah kerana diet selama sebulan ini telah menyebabkan benak kepalaku terasa mencucuk-cucuk setiap kali malam menjelma..(chewaahh punye ayat)..

tapi series la..3malam ni,asyik kena telan panadol..camne neh..aku dah la suke wat kije malam..dah kalau asal malam je demam,camno den nak siapkan kije neh..siang plak dah la aku duk bloghopping je..huhu..

nak kate diet sangat,it is not really diet..aku makan okk..lempeng sadin gitu..n disebabkan aku xsihat n masuk angin kot,aku pun bantai megi..haha..baikla makan nasi..kenyang pun kenyang..ape ape je la jemah oii...

2 take a momento:

ainie aziz said...

jemah...sape suh dok bloghoping je. dah...pi main jauh2! assignment tak siap lagi tuh! syuhhh syuhh!

Guoru said...

tu la diet lagi!! wakaakakakak... padam muka

Post a Comment