Thursday, May 28, 2009

BRUNCHINNER

breakfast + lunch +dinner...





haha..semenjak dua menjak tiga menjak ni...





aku xde selera nak makan sangat..klu makan pun roti je..beriya masak udang sweet sour,aku makan mihun je..tu pun sepinggan x abis..tu la brunchinner aku yang diambil kul 3.50 petang..





aku jadi camni bersebab..bukan saje2..klu aku tengah diet pun x camni..at least aku makan 3kali sehari..tapi ni dah sangat teruk (tapi berat xde de nak turun melampau2).sume sebab aku dah terjangkit satu hobi dalam umah ni..tapi aku je yang dapat kesan sampingan ni..dah seminggu dah kena jangkit..huhu..





semenjak2 aku dah pandai berkebun ni, tu la kesan sampingan aku dapat..orang lain berkebun ok je..aku je yang lebih2..jakun sangat kot..tapi xpela..berbaloi gak..bile tengok buah2 tu dah boleh harvest,rasa sangat bermakna masa2 aku yang terbuang..banyak plak tu income yang aku dapat..alhamdulillah..murah rezeki..hehe





ni kire nak share la pic kebun aku..

















:






:






:






:






:






:
ni la rupe kebun aku..ni pic kelmarin..skang dah level 16..vip gtu..hehe
aku tak pernah addict ngan game facebook..ni la 1st time..mujur la assignment sume dah submit..seminggu duk wat mende ni je..rela tu duk 4jam depan laptop semata2 nak tunggu anggur masak..huhu..lalai nye aku..
so..ni la reason nape blog aku dah seminggu xberhapdet..haha..tapi ni aku dah dapat ubat penenang jiwa..dah kurangkan addict..sebab???
exam aku dah dekat!!!huhu..kena study plak..wargghhhh..xsabar nak travel cuti ni..isk..

5 take a momento:

Anonymous said...

oh..akak pun pernah berkebun dulu..best2..suka sgt time harvest!!!

azma_aziz said...

tu la kak has,teruk sangat men game ni..asik pikir mende tu je..bangun2 tido pun tbayang buah2 tu tkut rosak..hehe

ainie aziz said...

pos la anggur tu kat i skit. u kan dah kaya. 44k gitu! ahaksss!

azma_aziz said...

hehehehe..kacik,i pos fm anggur je la kt u..=)

Guoru said...

ha ha ha ah.. x promote ke orang yg meng'introduce' game tu??? *hint* *hint*

Post a Comment