Thursday, February 11, 2010

warna teh tarik??

memang skang ni makin panas or perasaan aku je?

apsal xde plak dalam brite bincang pasal fenomena panas ni?

aku xde banyak pic cuti ni...sikit2 je ade...paling2 pun,2 keping gambar je untuk each aktiviti yang aku wat...

the reason is : muke aku dah makin ari makin macam warna teh tarik versionnye...dah pakai macam2 pun still xnak jadi warna air soya(haha...macam la aku ni lahir dengan kulit yang cerah)

tapi tu la...dah abis dah pakai bio essence tanaka white tu...xputih2 gak aku ni..last2 cari fair n lovely gak...xtau la ape outcome nye pasni...jangan jadi kopi tarik plak dah la..

owh...btw,wanna say thanx to jusmate5...walaupun xturun banyak (dah aku makan xabis satu kotak pun),berat aku still blh turun 2kg...n klu makan banyak2 pun,just naik 2kg n turun smule 2kg...kembang ati saye..hehehehe

memang tu pun aim balik malaysia ni..xkisah la xnk turun pun...asal jangan naik lebey2 sudah...

okla...tengah demam...

penat bebel..=)

0 take a momento:

Post a Comment