Wednesday, April 13, 2011

2011

assalamualaikum...=)


ok...dah lapuk...dah masuk bulan 4 pun tahun ni...=)


alhamdulillah...managed to finished my study down there...after 2years survived with the different environment,finally i reached my hometown safely...

grad on 15th dec 2010...balik malaysia 16th dec...very the excited xsabar nak balik...hehe...owh,17th pergi putrajaya lapor diri...and 18 & 19 pulun pergi kursus kahwin dekat masjid negara dengan incik shumi...opsss...currently dah officially can be called as incik tunang...;)

2011.....alhamdulillah...banyak mende2 baik yang jadi...akhirnya managed to get job after 3months jobless...rezeki nak kahwin agaknya..=)..


dan alhamdulillah...im currently b2b...and getting married this coming 1st may..seriously everything happened too fast...ya Allah..permudahkan segalanya untuk kami...sesungguhnya Engkau lah tempat kami bergantung harap...amin...


p/s: actually,ade banyak sourvenier dari aussie yg x ter distribute...ade sape2 yang nak x?hehe

1 take a momento:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Post a Comment