Monday, September 14, 2009

Keropok Udang KEC

Pernah makan x kopok udang KEC ni?


Sedap?


Ni nak cite ni...my parcel from malaysia hasil sumbangan mr. shumi baru sampai petang tadi...ade pelbagai kerepek raya (hasil tunjuk ajar n permintaan hati ku..)


Mr. Shumi time awal2 die beli,die kate ade satu kopok ni name die kopok udang KFC...aku duk terbayang kopok udang tu ade bancuh ngn tepung kfc..sure malatopp rase cam ayam original recipe tu..hehe..pastu,dalam 2-3ari tu die bagitau 'ehh,bukan KFC,KEC'..



Ok..dah tukar imaginasi..misti kopok udang dari keluaran syarikat KEC..seminggu lebih imaginasi tu terbayang camtu...sume tu terjawab lepas aku dapat parcel tu petang tadi..



Nak tau camne rupanya kopok udang KEC tu?




Nak tau??



Jeng jeng jeng





:




:










Keropok Udang KECil rupanya...tertipu aku selama ni...(Mr. Shumi pun sama tertipu)..hehehe
Ok..tu sebenarnye parcel ke-2..parcel pertama dapat minggu ke-2 berpose..hasil sumbangan kakcik kesayanganku..ade pelbagai ragam macam barang-barangan pose +raye....baju raye,tudung raye,rendang,perencah satay,lip ice(tu pn nak pesan..hee)..n etc..mari kita menyaksikan gambar..


imej 5% baju raya ku..
tudung belang2 serbaguna
tudung raya xleh tunjuk lagi..nanti basi..dah raye baru boleh tunjuk..hehe..
moral of the story : beli belah baca label baik2...hehe..xpe2,yang,u cuba lagi nanti..tahun depan boleh anta parcel raye lagi..hehe

3 take a momento:

aishah~ said...

azma.. ingat kt aku lg?

aishah~ said...

rindu sgt2 kt ko.. bestnye dpt g blaja oversea. ade lg x tmpt kosong kalo aku nk smbg? hehehe.. ko sihat?

azma_aziz said...

ecah...aku pun...hope nti time balik ade chance jupe korg..huhu...meh la dtg sni...byk je kekosongan nye...aku terima dgn tangan terbuka...heeeeee

Post a Comment