Friday, July 24, 2009

Ombak Pertama

heeeeeee.....

ayat ala-ala nak wat novel je...ape ek...haa...novel Ombak Rindu...izzah and harith..ye ke?...ingat2 lupe plak kat watak tu...best....


eh,melalut plak..bukan nak cite pasal novel ni...



skang ni cuti sem dah abis...bermakna semester kedua dah bermula...bermakna periksa semester satu dah abis...dah masuk semester kedua,maksudnya juga aku dah melalui satu ombak besar untuk nak sampai kat tengah laut ni skang ni...bermakna juga result semester satu juga dah release..isk..hukhuk..



klu pepatah kata berakit-rakit dahulu,berenang-renang ketepian kan?...maknenye,makin lame makin ke tepi la kan?makin lame makin senang la kan?tapi ni aku rasa aku skang ni dah makin ke tengah neh....xsampai2 tepi lagi neh...hehehehe...



ok2...em,result???



nak tau ke??saya x terer...xdapat straight a...xdapat high distinction pun...i'm not high achiever..but ok la nak survive untuk this second wave and the next2 other...insyaallah...untuk 3 subjek,dapat la aku merasa setiap satu urup..haha..tapi alhamdulillah lulus la sume...syukran2..



untuk kawan2 yang mendoakan,terima kasih daun keladi saya ucapkan..(^_^)...



owh ye....cuti dulu saya watpe ek?x x...saya x hibernate...saya aktif...banyak tempat g..ade 4-5 day trip gak la..tapi gambar banyak sangat nak upload...ade 5 kamera yang amik piccas tu...xreti nak pilih yang mane...so,xtau nak upload pic ape..hehe...banyak pic cantik...siap naik cruise lagi...ade mase,rajin tangan,ade la piccas tu tertempek kat sini nanti...semoga la...hehe...


ok la...daaa daaaaa...

3 take a momento:

ainie aziz said...

u memang kedekut. dah berbuih mulut (ke tangan?) i suh u upload gbr tapi hampesssss! u kejammm!

ainie aziz said...

eh... lupa lak. congrats for ur result. bersedia utk second wave yang selalunya akan lebih "BESAR".

azma_aziz said...

kakcik..
hehe..bersabar itu separuh dari iman.....=)

Post a Comment