Saturday, April 25, 2009

selamat ulang tahun sayang...

pergh...best tajuk entri ni..jiwang cam tjuk lagu la plak..tp xdela,bukan nk komen psl lagu imran ajmain ni..btull,xtipu..





20&21 April lps besday Mr. Shumi (misti pelik apsal besday die ade 2ari kn..hahahaha), so,xde kije,aku pon tempah la kek secara online..nak wat suprise dr tasmania la kononnye..haha..lets tengok picca of da kek tu..













(ni la rupe kek nye)









ni sume adelah idea aku yg telah ditokok tmbh oleh si pembuat kek (Kak Pah).. misti ade yg nk cakap aku kolot sbb skang dh zaman cuppie cakes neh..bukannn..bukan kolot,tp aku sgt pening sbb byk sgt rupe cuppie yg ade skang ni..smpai pening tgk..so,mls nk cari2 design dh..so aku pikir nk bg kek kotak je la snang..xpening2 nk design cmne..heheh..

btw..thanx to kak pah..credit to u for the cute cake..=)

0 take a momento:

Post a Comment